حرزاده رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد:  بد پوششی مقدمه برهنگی است، بدپوششی کنونی تحمیلی است


یزدفردا :رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با بیان اینکه بد پوششی مقدمه برهنگی است، گفت: تاریخ چندهزار ساله مردم ایران نشان  نشان می دهد که آنان پوشیدگی را دوست دارند و بد پوششی کنونی تحمیلی است.


حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی حر زاده، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد، در جمع اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف تشریح پویش رهروان حضرت زهرا (س) برای جمع آوری یکصد هزار امضا در حمایت از طرح عفاف و حجاب، گفت: حجاب از ویژگی های فرهنگی و از افتخارات مردم ایران است و مردم همیشه طرفدار حجاب بوده اند.


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با بیان اینکه بد پوششی مقدمه برهنگی است، گفت: تاریخ چندهزار ساله مردم ایران نشان می دهد که آنان پوشیدگی را دوست دارند و بد پوششی کنونی تحمیلی است.


حجت الاسلام حرزاده با بیان اینکه فرهنگ غربی در برابر فرهنگ ایرانی اسلامی قرار دارد و همیشه برهنگی در فرهنگ آنان وجود داشته است، افزود: بدپوششی کنوی تحمیلی است، می خواهند به مردم القا کنند که ذائقه مردم تغییر کرده و مردم به سمت برهنگی روی آورده اند ولی تاریخ چندهزار ساله ایران نه فقط 1400 سال اخیر نشان می دهد که مردم ایران پوشیدگی را دوست دارندو ذاتا از برهنگی بیزارند که فراتر از مباحث اعتقادی است.


وی همچنین با بیان اینکه حجاب یک نماد اسلامی است، افزود: انقلاب ایران یک انقلاب اسلامی است و حجاب پس از انقلاب به یک نماد انقلابی تبدیل شده و بین حجاب و دلبستگی به انقلاب ارتباط وجود دارد.


وی برگزاری راهپیمایی های عفاف و حجاب را از جمله نمودهای خواست افکار عمومی و مردم دانست و افزود: پویش رهروان حضرت زهرا(س) برای جمع آوری یکصد هزار امضا در حمایت از عفاف وحجاب از جمله دیگر راه کارها برای انتقال پیام افکار عمومی به مسئولان است.


گفتنی است، در این نشست مقرر شد پایگاه هایی در کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد و مساجد برای جمع آوری امضا از مردم در طرح پویش رهروان حضرت زهرا (س) ایجاد شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا